dinsdag, december 20, 2005

Internet

Ik moet nog even kwijt dat we thuis internet hebben! Eindelijk!



Vanavond heb ik laat doorgewerkt, omdat Cindy zei dat de internetverbinding, die vandaag is aangelegd, niet werkte. Op weg naar huis nog even langs de drive-trough van Taco Bell, waar ik voor $2,70 een kip-burrito op heb. Bij thuiskomst heb ik Comcast gebeld... en jawel hoor de technische dienst was er nog. Ze wisten me door de set-up te loodsen, waardoor de verbinding nu wel werkt en we draadloos kunnen internetten. Wat een opluchting... internet in huis geeft een gevoel van vrijheid. De laatste dagen hebben we het al zo vaak gemist als we even iets wilde opzoeken, en voor Cindy's werk. In ieder geval kan ik nu vaker op tijd naar huis en na het eten nog even inloggen als het moet. En ik kan lekker vanuit de luie stoel mijn blog schrijven, zoals nu.

Geen opmerkingen: