maandag, december 12, 2005

Vroep op!

Afgelopen weekend ben ik gewoon blijven bloggen, alleen kon ik de teksten niet online zetten. Dat heb ik vanochtend even op kantoor gedaan. Ik was namelijk een uur te vroeg op mijn werk! Het omgekeerde van verslapen... Ik had met een klant om 10 voor 7 uur afgesproken, alsof dat niet al vroeg genoeg is, maar door de nieuwe reisafstand, had ik me een uur verrekend, dus was ik hier al voor zessen!

Toen ben ik eerst maar langs Starbucks gegaan, de McDonalds van de koffieshops hier. Er zit er een om de hoek van kantoor. Een normaal mens zou koffie nemen, maar ik hield het bij een sapje en een stuk courgettecake. Ondanks dat ik om 4 uur ben opgestaan, voel ik me redelijk goed.

Mijn klant was er om kwart voor zeven. Hij begeleidt vandaag een van zijn managers tijdens een media tour en moest nog wat informatie bij ons ophalen. Hij had daarvoor ook pas om 8 uur kunnen komen, maar voor ditzelfde bedrijf is er elke week een confernce call met mensen aan de oostkust van Amerika, vandaar dat we hier om zeven uur op kantoor hadden afgesproken. Deze telefonische vergadering heb ik vanaf nu elke week. Als alles meezit, kan ik 'm volgende week vanaf huis doen en daarna rustig naar kantoor rijden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Christel
Je bent een kanjer dat je dit allemaal nog bij kunt houden. Het zorgt er wel voor dat ik en de andere mensen goed begrijpen wat UAS / Californie werkelijk is.

Ik zal mijn vrienden je webnaam geven. Verschillenden vragen mij hoe het met je gaat.

Anderzijds wordt mijn zin om af te reizen steeds groter.

Pap

PS Ik heb Cindy's blog nog maar eenmaal gelezen.