woensdag, december 21, 2005

Potluck

Voor het naar bed gaan nog even bloggen. Deze week maak ik weer lange dagen, dus ik ben moe en kijk uit naar het lange weekend. Ik zit op de bank met mijn laptop op schoot. Draadloos internet kan ik iedereen aanraden.

Vandaag heb ik veel tijd aan collega's besteed, al moest ik ook nog aan een plan werken. Hopelijk gaan we de deadline halen... Het is leuk hoe ik iedereen langzaam beter leer kennen. Dominic bijvoorbeeld is helemaal blij om voor de kerst naar huis te gaan en haar familie in Texas weer te zien. Met haar heb ik lang gesproken vandaag, zowel over klanten als over haar eigen ontwikkeling. Met Dominic werk ik nu het meest nauw samen en dat gaat heel goed.

Ik heb ook vervanging gevonden voor de vertrekkende collega - daar was ik ook heel wat tijd zoet mee om te zien wie er tijd heeft voor een extra klant. De klant zelf lijkt tevreden met de oplossing. Gelukkig maar.

Om half vier kwamen we in de vergaderzaal met het hele team samen, weer in het kader van de kersttijd, oftewel de holidays. Het is in Amerika niet meer politiek correct om iemand fijne kerst te wensen, in plaats daarvan zeg je happy holidays. Immers, niet iedereen viert kerst... We hadden afgesproken een 'potluck' te houden. Bij een potluck neemt iedereen een gerecht mee, waardoor er een uitgebreide maaltijd ontstaat. In dit geval had ieder voor een hapje gezorgd zodat de hele tafel volstond met snacks. Ik had een stukje overjarige kaas meegebracht die ik dit weekend toevallig in een
Rainbow Grocery gevonden had. Ik geloof dat iedereen die 'm durfde te proberen de kaas ook lekker vond. Pam gaf een speech over de successen van de afgelopen tijd en iedereen kreeg een 'goody bag' met allerlei spulletjes van verschillende klanten. Een soort kerstpakket zeg maar, met een USB-memorystick, T-shirt, rubber eendje, enzovoort.

Op weg naar huis ben ik langs Ikea gereden, waar Cindy al was. We hebben er twee
Billy's gekocht. In ons nieuwe huis hebben we wat minder bergruimte dan we gewend waren. Ik zie de eerste 'garage-sale' al aankomen...

Geen opmerkingen: