donderdag, december 22, 2005

Moe

Deze week maak ik lange dagen. In Nederland wordt het meestal rustig in de weken voor de kerst, maar hier juist niet. Klanten willen voor het einde van het jaar nog een plan en omdat CES, de grootste beurs van het jaar begin januari plaatsvindt, is er een hoop te doen. Morgen werken we officieel een halve dag, maar ik weet nog niet of ik het redt om mijn werk in zo'n korte tijd af te krijgen. Dat plan, waar ik deze week al vaker over geschreven heb, is nu bijna af en bij mijn collega Robert in Austin, Texas. Daar is het twee uur vroeger dan hier. Ik hoop dat hij er morgen meteen naar kan kijken, dan heb ik zijn feedback morgenvroeg als ik op kantoor kom en kan ik ermee verder.

Ik slaap ook wat onrustig, omdat er nog veel onbekende geluiden zijn. Het is hier niet zo stil als aan de Nieuwendammerdijk. Afgelopen nacht hoorde ik in de verte sirenes. Politiewagens gebruiken die hier om de haverklap. En dan moet ik voor zeven uur op om op tijd op het werk te zijn. Gelukkig hebben we een lang weekend voor de deur. Daar kijk ik erg naar uit! Amerikanen vieren geen tweede kerstdag, maar omdat kerst in het weekend valt, hebben we toch maandag vrij.

Cindy heeft weer heel wat dozen leeggemaakt en de twee nieuwe boekekasten in elkaar gezet. Vandaag waren haar ouders op bezoek. Die vonden het erg leuk om ons nieuwe huis te zien.

Geen opmerkingen: