donderdag, december 01, 2005

Herfst

De herfst heeft hier ingezet. Sinds begin deze week regent het elke dag (niet de hele dag hoor) en ook de blaadjes aan de bomen verkleuren en vallen af. Alleen van de loofbomen, de palmbomen en cypressen blijven groen. Het is nu een graad of tien in de ochtend, dus best fris. Voorlopig zal ik niet met open dak rijden en kijk ik uit naar mijn winterjas die in de container zit. Vandaag moest ik door de regen om een broodje voor lunch te halen... misschien toch maar een paraplu kopen... of boterhammen van huis meenemen.

Mijn werkdag leek erg op een werkdag in Nederland. Wat dingen voor klanten doen, voortgang van activiteiten bespreken, wat dingen uitzoeken over een mogelijk nieuwe klant en medewerkers coachen. Ik ben nog steeds redelijk veel tijd kwijt met dingen ontdekken en mijn weg vinden. Zo heb ik heb met twee nieuwe collega's nader kennis gemaakt. Vandaag heb ik ook nieuwe Blackberry aan de praat gekregen! Dus ik hoef niet meer aan een pc gekluisterd te zijn om mijn e-mail te lezen.

Geen opmerkingen: