vrijdag, december 16, 2005

Gisteravond

Gisteren had ik geen tijd om te bloggen omdat ik met Jep had afgesproken. Jep kende ik nog niet maar een wederzijdse kennis had ons met elkaar in contact gebracht, omdat we allebei sinds kort van Nederland naar San Francisco vehuisd zijn. We hadden om 7 uur in San Francisco afgesproken en voor het eerste heb ik het drukke verkeer hier ervaren. Ik had Highway 101 genomen, dwars door Silicon Valley en dat had ik niet moeten doen! Om 7 uur stond daar nog volop file. Dat is een les voor de toekomst. In de spits moet ik Highway 280 nemen. Dat doe ik 's ochtends ook - deze kronkelt tussen de rand van de bebouwde kom aan de voet van de bergen. Het wordt wel de mooiste snelweg van Amerika genoemd. Ik was kwart voor 8 op de plaats van bestemming en had toen nog een kwartier nodig om te parkeren. Een uur te laat! Gelukkig was het daarna gezellig. We waren bij Medjool op Mission Street. Een van de weinige leuke plekken die ik tot nu toe hier ken, omdat Cindy en ik er afgelopen zomer waren.

Helaas heb ik ook vandaag niet veel tijd om te schrijven, omdat we vanavond ons bedrijfsfeest hebben. Daar zal ik morgen uitgebreid verslag van doen. En ook van de aankomst van onze spullen! De container stond vanochtend voor de deur! Vanavond slapen we weer in ons eigen bed!

Geen opmerkingen: