vrijdag, mei 26, 2006

Uitloggen

Ik had besloten om vandaag thuis te werken - het leek me een vreemd idee om op de dag dat mijn moeder een jaar geleden overleed gewoon naar kantoor te gaan. Het was gelukkig een rustige dag, dus ik heb tot halverwege de middag op de bank met laptop op schoot gewerkt. Ondertussen diverse gesprekken met familie en vrienden in Nederland gevoerd.

Rond half vier was ik klaar. Ik had werkelijk alles gedaan dat ik me had voorgenomen en dat komt niet vaak voor. We sluiten vandaag officieel om drie uur vanwege het lange Memorial Day weekend, dus dat kwam mooi uit.

Wij vertrekken zo naar de camping van Pinnacles National Park. Cindy heeft de afgelopen dagen van alles ingepakt. Er gaan dozen vol met spullen mee: verrekijker, chips, wereldontvanger, bier, iPod en natuurlijk een tent en slaapzakken. De komende dagen dus even geen blog... in ga compleet uitloggen.

Geen opmerkingen: