vrijdag, mei 12, 2006

Edith en Aletta

De hele dag heb ik hard gewerkt om maar alles op tijd af te krijgen en om een rederlijke tijd naar huis te gaan, omdat Edith en Aletta vandaag uit Nederland aankwamen. Uiteindelijk was ik om half zeven klaar met werken en tegen half acht thuis. Daar zaten Cindy, Edith en Aletta aan de wijn (Fat Bastard natuurlijk). De meiden hadden al een hele wandeling over Bernal Heights gemaakt. Edith in rokje en zonder jas, wat veel te koud was natuurlijk. Het weer in San Francisco is meestal koeler dan in de rest van de omgeving en er stond een frisse wind. De mensen hieren zeggen altijd dat je veel lagen kleding moet dragen (dress in layers), zodat je steeds iets uit of aan kunt doen. Soms heb je op een dag een winterjas en een zomerhempje nodig.

Het was meteen gezellig en als vanouds. We hebben Chinees gegeten. Hier heb je een ggerecht dat je in Nederland niet hebt:
Mu Shu. Het is een gerecht met pannekoeken die je zelf vult met een groentenmix en een zoete saus. Erg lekker.

Onze voorraad met Nederlandse levensmiddelen is weer aangevuld. Drop, stroopwafels, Nedrlands brood... en beschuit met muisjes! Na het avondeten hebben we de geboorte van Yorrick nog even gevierd. (We hebben er een filmpje van gemaakt dat ik morgen op de blog zet.) Edith had cappucino gemaakt met ons nieuwe espresso-apparaat dat we sinds gisteren hebben.
Inmiddels ligt iedereen te slapen en zit ik nog even te bloggen... maar ik ga nu ook naar bed.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wij vieren iedere dag Yorrck en Abel dag. Beide heren maken het goed. Abel speelt erg veel buiten en Yorrick groeit goed. Eet voor een van drie a vier maanden