dinsdag, mei 02, 2006

Aankondigingen

Morgen hebben twee van mijn klanten een belangrijke aankodiging en de voorbereiding daarvoor heeft tot nu toe veel tijd gevergd. Inmiddels is Interop begonnen en zijn twee collega's op die beurs, waardoor er nog iets meer op mijn schouders komt. Een halfjaar geleden had ik niet kunnen denken dat ik zou doen wat ik nu doe. Ik redigeer een persbericht, maak afspraken met analisten, stel een medialijst samen, rapporteer aan klanten en schrijf een pitch. Bij de meeste dingen vraag ik aan iemand om nog even te controleren of ik geen hele stomme dingen voorstel, maar vervolgens gaat het naar de klant.

Morgen zal ik een deel van de dag besteden aan het bellen van journalisten en analisten om te zien of ze een afspraak voor een interview willen. Ik doe dat de laatste tijd steeds vaker, al heb ik nog steeds heel veel gedaan. Ben benieuwd of ik iemand kan interesseren in een interview...

Geen opmerkingen: