zondag, september 14, 2008

Volle dag

Gisteren was een bomvolle dag. Na een gezellig etentje met Leslie en drie van haar vrienden op vrijdag, spraken we zaterdagochtend af om nog even koffie te drinken voordat ze terug vliegt naar Helsinki. Leslie is een oud-collega die een jaar geleden naar New York vertrok om voor Nokia te werken en inmiddels doorverhuis is naar het hoofdkantoor in Finland.

Naast de coffeeshop waar we hadden afgesproken, was een boetiekje en in plaats van koffiedrinken, hebben we even geshopt. Om 1 uur namen we afscheid en reed ik naar Safeway om een paar zakken ijs op te halen. Je kunt hier grote zakken met ijsblokjes kopen - ze worden gebruikt in koelboxen tijdens kampeertrips of feestjes.

Met het ijs ging ik naar Tom en Monica, voor het
jaarlijkse tuinfeest. Zo langzaam ken ik verschillende mensen op het feest, waardoor het erg gezellig was. Zo kwam ik in gesprek met Kim, die er net aan herinnert werd dat ze op de gastenlijst voor het concert van Lindsey Buckingham stond. Ze vroeg of ik zin had om mee te gaan, en waarom ook niet.


Lindsey rockt nog als vanouds ondanks dat hij volgend jaar 60 wordt. Na afloop nog wat gedronken in de Haight. Vandaag doe ik het rustig aan...

Geen opmerkingen: