donderdag, september 11, 2008

Party time

Deze week stond bol van de technologie-evenementen. In San Diego vond DEMO plaats, een conferentie voor nieuwe technologie. Voor veel nieuwe bedrijven is het een springplank, want het event krijgt altijd veel media-aandacht. Zoals de naam aangeeft, draait het er om het demonstreren van software, apparaten en diensten.

Het evenement had dit jaar concurrentie van
TechCrunch50 dat tegelijkertijd in San Francisco plaatsvond en waar nieuwe technologgiebedrijven zich presenteerden. Het wordt georganiseerd door een van de populairste blogs in Silicon Valley.

In San Francisco vond tegelijkertijd ook een
beurs voor mobiele en draadloze communicatie plaats, CTIA. En dan had je ook nog de persconferentie van Apple waarin Steve Jobs de nieuwe Ipod liet zien.


Kortom, tls je als technologiebedrijf niet bij een van deze evenementen betrokken was, om deze week iets nieuws aan te kondigen... te veel concurrentie.

Wie mijn blog regelmatig leest, weet dat er in dit soort tijdenallerlei feestjes zijn: borrels, partiy's en after-party's. Ik heb me redelijk rustig gehouden. Ik ben dinsdag naar de borrel van Chi.mp geseest en woensdag naar het Seesmic-feest in Ritch. Het was weer gooed voor mijn netwerk...

Geen opmerkingen: