donderdag, juni 01, 2006

Borrel

Vanmiddag ons nieuwe kantoor gezien en zo'n tachtig nieuwe collega's ontmoet. Daarvan heb ik er veel gesproken tijdens de borrel die georganiseerd was. Amerikanen hebben er geen moeite mee zich aan je voor te stellen en een gesprek aan te knopen. De meest gestelde vraag was: "Voor welke klanten werk jij?" Bij A&R werken ze onder andere voor Adobe, Palm en Mozilla. De sfeer was goed, want iedereen heeft er zin in om samen te gaan.

We kregen ook een rondleiding door het pand. Het is een kantoor vol licht vlak bij het centrum van San Mateo met allerlei winkels en restaurants in de buurt. Er zijn geen kamers; iedereen heeft een cubicle, inclusief de hoogste baas. Dat zal voor mij wel even wennen zijn, want ik heb nog nooit in een cubicle gewerkt. Wat in ieder geval een groot voordeel is, is dat ik in 25 minuten thuis ben! In july gaan we verhuizen...

Na de borrel ging ik nog even naar de sportschool, want 24 Hour Fitness heeft ook in San Mateo een vestiging... op twee minuten rijden van het kantoor.

Geen opmerkingen: