woensdag, juni 21, 2006

Wedstrijd

Nederlanders in Silicon Valley kunnen terecht bij Rudy's pub in Palo Alto voor de wedstrijden van Oranje. Die tegen Argentinie vandaag was om 12 uur onze tijd en Palo Alto ligt naast Mountain View... drie keer raden waar ik was tijdens de lunch vandaag.

Bij Rudy's hebben ze een groot scherm en de sfeer zat er goed in toen ik tegen half een binnen kwam. De meeste mensen waren in oranje - een heel onwerkelijke situatie. Zodra ik naar buiten ging om terug naar kantoor te gaan was ik weer in de werkelijkheid. Het was vandaag trouwens extreen warm - 39 graden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Drie keer raden waar ik was in jou pauze....Juist, in Frankfurt op de tribune! Beleving voor tijdens en na de wedstrijd zijn abnormaal gaaf. Mijn god, wat zijn die Argentijnen onvermoeibaar in het aanmoedigen van hun spelers. En ze zitten de hele wedstrijd met een smile van oor tot oor te kijken, zingen, juichten, springen en te dansen. Ik vertel je morgen wel weer meer.

Groet

Joep

Christel zei

Waar wij waren waren ook een paar Argentijnen. Was best irritant als er gejuicht wordt als er bijna een doelpunt valt tegen oranje.

De Nederlanders waren in de meerderheid hoor!

Ik dat iedereen na de wedstrijd met gemengde gevoelens wegging. Gelijk spel was voor ons best goed tegen de Argentijnen, maar leverde niets op. Argentijnen zijn nr.1 in de poule, maar hebben niet tegen Nederland gewonnen....