woensdag, juni 28, 2006

Tandarts

Vandaag was ik voor het eerst bij de tandarts voor een halfjaarlijkse controle. Cindy had een goeie in de Castro gevonden. Op de eerste indruk afgaande, schat ik dat iedereen in de praktijk homo is: de receptionist, de mondhygeniste en de tandarts. De praktijk had een huiskamergevoel, met een bankstel in de wachtruimte en vloerbedekking in alle praktijkruimtes.

Voor de eerste afspraak hadden ze anderhalf uur nodig. Eerst moest ik een formulier invullen en daarna werden er röntgen-foto's van mijn tanden gemaakt. Niet een of twee, maar achttien. Ik bleek twee gaatjes te hebben. Ik moet dus nog een keer terug en zal dan foto's maken.

Terwijl de röntgen-foto's ontwikkeld werden, kon ik een tijdschrift lezen of TV kijken vanuit de tandartsstoel... de afstandsbediening werd bij me neergelegd. De hele sfeer zorgde ervoor dat ik nog nooit zo relaxt bij de tandarts ben geweest als vandaag!


Gisteren trouwens niet geblogd omdat ik weer naar een concert ben geweest en na middernacht thuis was. Deze keer van de Goo Goo Dolls en Counting Crows in Mountain View. Daar is een groot openlucht theater, vlakbij het hoofdkantoor van Google. Andere koek dan de vorige twee concerten bij villa's en wijngaarden... We waren met vijf collega's, waarvan twee nieuwe die van het bureau komen dat Edelman heeft overgenomen.
















Photobucket - Video and Image Hosting

Geen opmerkingen: