donderdag, juni 08, 2006

Nieuw kantoor

Een cubicle valt best mee. Officieel zijn we nog niet verhuisd, maar we kunnen nu al af en toe in het kantoor in San Mateo werken en dat heb ik gisteren gedaan. Het beviel goed. 's Ochtends was het erg rustig en kon ik lekker doorwerken. Er is net een nieuw deel bij het kantoor gestrokken, waardoor het allemaal nog nieuw en leeg is. Omdat de rest van mijn directe collega's er niet waren, werd ik minder vaak dan normaal onderbroken. Dat duurde tot de lunch, want daarna had ik allerei gesprekken en besprekingen met nieuwe collega's. Ben met Todd en Greg gaan lunchen bij een burgertent om ervaringen uit te wisselen. We werken voor klanten in dezelfde sector. Ook met een van de oprichters van A&R gesproken, Zelda, zij is nu hoofd PZ en met een oud-collega van Edelman die een paar jaar gelden bij A&R was gaan werken. Wij deelden een klant, ik in Nederland en hij in Silicon Valley, maar onmoetten elkaar pas afgelopen week tijdens de borrel.

Vanochtend was ik met Pam bij een new business gesprek. Weer een internet start-up. Erg leuk, maar ik ben benieuwd of het wat wordt. De CEO van het bedrijf had een grote keten boekwinkels die hij een aantal jaren geleden verkocht heeft. Ik zat dus aan tafel met een multimiljonair... misschien wel een biljonair. Het was hem niet aan te zien - hij zag er heel gewoon uit. ;-)

Geen opmerkingen: