zondag, juni 11, 2006

Barbecue

Cindy's vader wilde ons al een tijd een nieuwe babreque geven. Nu we hier wonen, vindt hij dat we een gasbarbeque nodig hebben zodat we vaak en makkelijk iets op de gril kunnen gooien. Daarom gingen Cindy en haar vader vanochtend naar Home Depot, zeg maar de Praxis van Amerika, en Target om er een uit te zoeken. Ze kwamen met een grote doos thuis - de barbeque zelf heb ik nog niet gezien, want die moet nog in elkaar gezet worden., maar ik denk dat we binnenkort wel gegrilde kip of hamburgers zullen eten.

Zojuist ben ik thuis gekomen van een borrel in Cupertino, georganiseerd door
WhizPR, een Nederlands PR bureau, waar ik gisteren voor uitgenodigd werd. Ze waren er met een groep Nederlandse journalisten om een aantal bedrijven hier in Silicon Valley te bezoeken. Daarnaast hadden ze ook een aantal Nederlanders die hier wonen uitgenodigd, allemaal werkzaam voor of bij IT bedrijven, dus volop ervaringen om uit te wisselen. Natuurlijk was een van de gespreksonderwerpen het WK. De meesten waren om vroeg opgestaan om om 6 uur vanochtend de eerste wedstrijd van oranje te zien. Ik denk dat ik Nederland voor het eerst in de kwart-finale zie spelen.

Het was een gezellige avond - leuk om oude bekenden te zien en om nieuwe mensen te ontmoeten. Op zo'n avond lijkt Nederland heel dichtbij.

Geen opmerkingen: