woensdag, september 27, 2006

Schade

De dag begon slecht... ik was slechts een paar honderd meter van huis verwijderd, toen een Audi bij me achterop reed. Ik wilde net rechtsaf slaan, toen ik voorrang moest verlenen aan een voetganger die overstak. Dat had de bestuurder achter mij niet gezien. Een flinke knal en blikschade volgde... zoals je kunt zien had de andere auto meer schade dan de mijne. Hier zeggen ze dat ik 'rear ended' ben.

Gelukkig was de bestuurder van de Audi een aardige vent - hij verontschuldigde zich en belde de politie. Omdat er geen persoonlijk letsel was, kwamen zij niet. In Nederland zou je een schadeformulier moeten invullen, maar hier hoefden we alleen gegevens uit te wisselen. Een paar uur later belde zijn verzekering me al. Helaas was ik toen in een vergadering en moesten ze een voicemail achterlaten.


Vandaag had ik het voor het eerst sinds lange tijd iets minder druk, waardoor ik eindelijk even naar het postkantoor kon. Dat is een mooi gebouw in San Mateo, in Mexicaanse stijl.





Geen opmerkingen: