vrijdag, juli 07, 2006

Verhuizing

Tegen vier uur reed ik met gemengde gevoelens bij kantoor weg. Vandaag was de laatste dag dat ik in Mountain View gewerkt heb; vanaf maandag is mijn werkplek in San Mateo. Mijn reisafstand wordt een stuk korter - het gaat me minimaal een uur per dag schelen. Het nieuwe kantoor is ook een stuk mooier, maar na bijna acht maanden was ik aan al die dingen gewend geraakt en nu moet ik weer aan een nieuwe situatie wennen.

De afgelopen twee weken staan er oranje kratten en containers bij ons op kantoor. Een moderne bedrijfsverhuizing wordt hier niet meer met kartonnen dozen gedaan, maar met herbruikbaar materiaal. De organisatie verliep tot nu toe vlekkeloos. Iedereen heeft geholpen met spullen inpakken en weggooien.

Vanaf twee uur hadden we geen internet- en netwerkverbinding meer en daardoor ook geen telefoon. De meeste mensen gingen naar huis om daar te werken. Ik ook, na nog een laatste bespreking.

Geen opmerkingen: