dinsdag, februari 14, 2006

Valentijn

Toen ik vanochtend op mijn werk kwam vond ik een pakketje met chocolaatjes in een papiertje met hartjes. Eromheen lagen glitterhartjes. De jongere medewerkers hadden zo'n kadootje bij iedereen neergelegd en de gang waar ze zelf zitten versierd met roze en rode slingers. Ondanks dat iedereen gewoon moet werken, voelt Valentijnsdag hier als een feestdag. In de middag was iedereen uitgenodigd voor roze koekjes en roze cocktails. Helaas kon ik daar niet bij zijn, want ik moest nog wat dingen afmaken en ik wilde natuurlijk op tijd thuis zijn. Bovendien was ik vandaag drie uur lang weg van kantoor voor een lunchpresentatie voor onze klanten en relaties. Richard Edelman en Pam Talbot waren in Silicon Valley om de resultaten van de zevende Trust Barometer, Edelman's jaarlijkse onderzoek naar vertrouwen, te presenteren.

Cindy heeft drie valentijnskaarten gehad, een van haar moeder, een van haar tante en een van mij. Wij zijn heerlijk uit eten geweest bij Le Zinc, een Franse bistro. We waanden ons in Parijs. Eindelijk kon ik haar het kado geven waar ik al twee weken mee rondloop. Ik heb een lang weekend in Palm Spings geboekt tijdens het Dinah Shore weekend. Palm Spings ligt in de woestijn van Californië en staat onder meer bekend om zijn goede klimaat en vele golfbanen. Het Dinah Shore weekend draait om een dames-golftoernooi, maar is uitgegroeid tot een trendy vrouwenfeest van vijf dagen, waarvan wij er drie gaan meemaken! Iets om naar uit te kijken...

Geen opmerkingen: