vrijdag, februari 10, 2006

Autorit

Een zware week zit erop - ik kan van het weekend gaan genieten. Het is tien uur en ik ben net thuis. Er moesten nog zoveel dingen afgemaakt, er waren nog zoveel mailtjes onbeantwoord, en dan moest ik ook nog mijn uren invullen in PeopleSoft. Het ziet ernaar uit dat volgende week weer zo druk wordt.

Hoogtepunt van de dag was de lunch, of eigenlijk de rit van het restaurant naar kantoor. Ik had met een klant afgesproken in
Los Gatos om een hapje te eten en informeel te praten. Het weer was zo mooi, 22 graden, dat ik het het dak open terug naar kantoor ben gereden. Voor het eerste dit jaar.

Voordeel van laat doorwerken is dat ik sneller thuis ben. Als ik geluk heb doe ik de rit in 35 minuten. Ik ben voorlopig door mijn audioboeken heen en luister weer meer naar de radio. Ik kwam erachter dat een van mijn favoriete radiostations
niet meer bestaat! De eigenaar van de zender vindt het lucratiever om een Spaanstalig station te beginnen. De markt voor Latijns-Amerikaanse muziek schijnt groter te zijn dan die voor alternative rock...

Geen opmerkingen: