maandag, januari 30, 2006

Gesprekken

Vandaag was weer zo'n dag vol gesprekken en meetings. Ik heb met twee mediatrainers kennisgemaakt, beide ex-journalisten. De een had lang voor de FT gewerkt, de ander voor de New York Times. Interessante mensen, met wie ik wel uren zou kunnen bomen... helaas was daar geen tijd voor. Nu moet ik een keuze maken met wie van de twee ik een training bij een klant ga doen... ik ben er nog niet helemaal uit.

Ik had ook een gesprek met mijn manager vandaag - toen ik werd aangenomen hadden we afgesproken na 60 dagen een tussentijdse evaluatie te doen. Die was gelukkig positief! Na dat gesprek ging ik vol energie aan het werk.

Het was een drukke dag, omdat ik deze week maar weinig op kantoor ben. Morgen vertrek ik voor twee dagen naar New York... niet de stad, maar Holtsville op Long Island. Daarom ga ik nu snel pakken!

Geen opmerkingen: