dinsdag, januari 17, 2006

Bijspijkeren

Vanochtend ging ik naar WCA, een congres over draadloze breedbandnetwerken, in San Jose om een klant te horen spreken over WiMAX. Het is een nieuwe technologie waar ik mezelf over aan het bijspijkeren ben. De klant werd er ook geintereviewd door een journalist uit Seattle. In Nederland heb ik al bij heel wat interviews gezeten, maar hier is dat nog nieuw. Tot nu toe blijkt dat niet heel anders te zijn als in Nederland. Het interview vanochtend had in ieder geval veel weg van een informeel gesprek.

In de middag moest ik mijn training over time mangement geven aan collega's. Ik had wat oefeningen voorbereid en de meesten waren betrokken... Achteraf kreeg ik ook een paar bedankjes. Ik ben benieuwd of ze er echt iets van opgestoken hebben.
Tussendoor moest ik ook nog mijn gewone werk doen vandaag, waardoor het een lange dag geworden is. Misschien moet ik mijn eigen cursus volgen...

Toen ik thuis kwam was er een hoop post uit Nederland. Leuk! Er was ook een brief van Edelman met daarin mijn jaaropgave over 2005. Hier heet dat het W-2 formulier; voor Cindy was dat een bekend gegeven. Binnenkort moet ik op zoek naar een belastingadviseur, want in half april moet ik mijn belastingopgave ingediend hebben.

Geen opmerkingen: