woensdag, mei 20, 2009

Muziekwereld

Deze week bezocht ik de San Francisco MusicTech Summit. Het was de tweede keer dat ik dit congres bezocht. Nu ik zelf meer in die sector werk (voor Blame Sally) was het evenement NOG interessanter. Naast dat ik weer over allerlei nieuwe sites en services bijgeleerd heb, was het ook een perfecte plek om te netwerken met mensen in de muziekindustrie - muzikanten, technologiebedrijven, producenten en ga zo maar door. Nu ik dit soort dingen meer doe, zijn er steeds meer bands en artiesten die me voor een concert uitnodigen of vragen naar hun muziek te luisteren.


Optreden voor de lunchpauze

Nu ik me meer in deze wereld begeef, kom ik ook steeds meer bekenden tegen... ik bedoel, mensen die ik al ken. Er waren namelijk ook een aantal bekende muzikanten op het congres... zo ontmoette ik Narada Michael Walden, die in de jaren '80 een hit had met Gimme Gimme Gimme. Ook maakte ik kennis met Matt Morris, die op het platenlabel van Justin Timberlake zit en net met de Indigo Girls getourd heeft. Hij zit veel op Twitter en was uitgenodigd om voor de lunchpauze op te treden. Het netwerken kwam tot een hoogtepunt tijds de borrel naar afloop.


Met Freddy Clarke

Met Matt Morris



Met Matt Morris en Narada Michael Walden

1 opmerking:

Marleen zei

gimme gimme gimme???