zaterdag, maart 22, 2008

Santa Cruz Oost

Gisteren reed ik rechtstreeks van kantoor naar Santa Cruz. Ik had mijn dag (en week) zo gepland dat ik rond vier uur weg kon zodat ik tegen zes uur aankwam in de badplaats. We zijn hier vanwege Pasen en Cindy's ouders komen ook.

Gisteravond hadden we met Jane afgesproken, die we vorige week op de
sushi-party ontmoet hadden. We gingen (weer) een cabaretavond en vooraf aten we met Jane en een aantal van haar vriendinnen in een pannenkoekrestaurant tegen over het theater. Het Rio Theatre is eind jaren veertig als een bioscoop gebouwd in een typisch Amerikaanse stijl van die tijd.

Het bracht ons naar Santa Cruz Oost, een deel van de stad waar we nog niet goed kennen. Er waren allerlei leuke restaurantjes en winkeltje langs een drukke weg. We moeten nog maar eens terug gaan om dit buurtje verder te verkennen.





Geen opmerkingen: