dinsdag, oktober 18, 2011

Steve Jobs

Sinds het overlijden van Steve Jobs zijn de Apple winkels in kleine bedevaartsoorden veranderd. Ik had deze week eindelijk tijd om even langs de Apple winkel te gaan. Mensen hangen er post-its op de ramen met korte berichtjes en laten bloemen achter

De winkel in Palo Alto, de plaats waar Steve woonde, is op loopafstand van Flipboard. Het was indrukwekkend om te zien wat er in twee weken is gecreëerd. Ik heb er, heel gepast, foto's van gemaakt met mijn nieuwe iPhone 4S die ik online had besteld.

Het overlijden van Steve heeft grote impact hier. Zijn afwezigheid is voelbaar, mede omdat iedereen in Silicon Valley het over hem heeft. Ik heb verschillende mensen in mijn omgeving die hem persoonlijk gekend hebben, waaronder verschillende collega's. Steve is ook voor Flipboard heel belangrijk - we maken immers een app voor de iPad en hij is een grote insipratiebron voor de oprichters van Flipboard.








Geen opmerkingen: