donderdag, april 14, 2011

Oprah

Vandaag was weer een hoogtepunt in het bestaan van Flipboard. We kondigden namelijk een samenwerking met Oprah aan. Hier in de VS, isOprah haar eigen TV zender begonnen, genaamd OWN wat staat for Oprah Winfrey Network. Aan het begin van het jaar ging de zender al van start met een volledige programmering, met Dr. Phil, reality shows, speelfilms, kookprogramma's, enzovoort.

Met mijn kabel-abonnement kan ik de zender niet ontvangen. Ik betaal slechts voor honderd kanalen en OWN zit boven de 100. Ik kijk uberhaupt nauwelijks televisie, dus dat hou ik zou. Bovendien kijk ik de meeste programma's tegenwoordig op mijn iPad - alle grote zender zoals ABC, CBS en NBC hebben wel een player of ze zijn via iTunes als podcasts te zien.

Oprah doet haar talkshow nog een maand op ABC en dan houdt ze ermee op en richt ze zich op haar mediabedrijf. Ze heeft immers ook haar eigen tijdschrift. Haar talkshow is nog altijd een van de meest bekeken programma's en als Oprah iets aanbeveelt, is het de volgende dag uitverkocht. Dus toen MC Hammer bij Oprah was en het met haar over Flipboard had, waren we door het dolle.

Toen bleek dat Oprah en haar team zelf met Flipboard wilden werken, wilden we dat natuurlijk mogelijk maken. Vandaag was het eindelijk zover dat we het de wereld konden vertellen. Voor mij betekende dat de afgelopen dagen druk waren met alle voorbereidingen om het aan de pers te vertellen.... en met resultaat. Er is volop over ons nieuws geschreven.

Oprah's team was ook blij met hoe alles gegaan. Om te bedanken stuurden ze cupcakes.... hele luxe en super lekker!

3 opmerkingen:

Frans zei

Gefeliciteerd hoor, super leuk voor jou en uiteraard Flipboard.

van Holten zei

Geweldig! Njoy the success!

Christel zei

Dank jullie wel :-)