zaterdag, februari 28, 2009

Fort Lauderdale

De wekker ging vanochtend om kwart over vier. Twee uur later ging aan boord van een Southwest-toestel en via twee tussenlandingen ben ik nu, samen met Heidi en Cecelia, in Fort Lauderdale. We slapen vanacht bij Mary, een vriendin van Heidi, waar we nu zijn. Mary werkt als voice-over - ze is de stem van een Care Bear (Cheer Bear) en een Cabbage Patch pop - het zijn pratende poppen. Ze doet ook ander werk voor radio en TV.

We zijn op een terrasje uit eten zijn geweest en liepen daarna nog even door een van de hoofdstraten van Fort Lauderdale. Een straat vol restaurantjes, winkels en galleries. Nu zitten we nog even in Mary's huiskamer iets te drinken.

Morgen slapen we op een schip van Holland-America. We gaan een cruise maken door het Caribbisch gebied! Ik had nooit gedacht dat ik ooit van mijn leven zoiets zou doen, want ik haat massatoerisme. Maar toen Heidi en Cecelia vroegen om mee te gaan, dacht ik waarom niet. Ik had wel zin in een feestje en de eilanden zijn een leuke bonus.

Kortom, voorlopig even geen updates op deze blog...

Geen opmerkingen: