woensdag, februari 27, 2008

Oorlel

Botox, collegeen, juvederm en restylane zijn allemaal substanties die door cosmetische chirurgen ingespoten worden om rimpels te verminderen. Dit soort behandelingen worden steeds populairder omdat er geen mes aan te pas komt. Maar wat ik vanochtend op een van de ontbijtprogramma's zag, deed mijn mond doen openvallen. De nieuwste trend om jonger te lijken is om restylane in je oorlellen in te laten spuiten! Dan gaan ze niet zo hangen als je zware oorbellen draagt. Nou ja zeg!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me toch wel voorstellen dat je niet van die lange lellen wilt. Maar iets anders: wat merk je van de huizencrisis in de VS waarvoor ook Europese banken miljarden moeten afschrijven? Worden al die mensen hun huizen uitgezet? En komen die huizen dan goedkoop op de markt? Wil je daar iets over schrijven (of heb ik dat al gemist?)
Groeten, Jaap

Christel zei

Ik zal er binnenkort weer eens over berichten. Leuk dat je nog steeds mijn blog volgt, Jaap.