dinsdag, februari 05, 2008

Omkeren

Na een afspraak bij een klant in het centrum van San Francisco, ging ik nog naar een bijeenkomst in Redwood City ten zuiden van de stad. Ik lette niet goed op en nam de oprit richting noorden waardoor ik op de Bay Bridge richting Oakland terecht kwam. De brug bestaat uit twee delen met een 'tussenlanding' op Yerba Buena Island. Daar is een afslag die ik op goed geluk nam. Ik kon inderdaad omdraaien op het eiland en de weg terug nemen in de richting van de stad. Ook kon ik snel een foto vanuit de auto maken van het prachtige uitzicht:

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooe foto met die brug erop.
Maar wat zijn die donkere randen aan de boven en onderkant?
Een viaduct waaronder je staat???

Christel zei

De rand boven is het dak van mijn auto, onder is een betonnen muur langs de weg.

Ik heb de foto op goed geluk tijdens het rijden gemaakt.