vrijdag, januari 25, 2008

Winters

Om vijf voor vijf ging de wekker. Nog half slapend zette ik mijn computer aan om telefoonnummers van mijn klant, een journalist en een conference call lijn op te zoeken. Via mijn mobiele telefoon knoopte ik ze allemaal aan elkaar. Zo kon de journalist, die aan de oostkust is gevestigd, mijn klant, die op vakantie is op de kaaiman eilanden, interviewen op de afgesproken tijd. Beiden waren dus drie uur op mij vooruit. Na gesprek probeerde ik nog wel even te gaan slapen, maar tervergeefs.

Na een drukke en productieve dag op kantoor reed ik om zeven uur in de regen terug naar huis. Het regent hier al de hele week af en aan. Er zijn langdurige buien en het is ongebruikelijk koud: tussen de 8 en tien graden. Weer dat heel normaal is in Nederland, maar hier zijn mensen verbaasd dat het op meer dan drie dagen achter elkaar regent. Ze vinden dat hier heel winters...

Het natuurlijk niets vergeleken met de sneeuw die in Los Angeles gevallen is.

Geen opmerkingen: