zondag, juli 22, 2012

Bowlen

De laatste tijd willen allerlei vrienden gaan bowlen want San Francisco is twee bowlinghallen rijker en ze zijn allebei nogal hip en trendy. Afgelopen vrijdag gingen met groep naar Lucky Strike, een van die nieuwe, hippe tenten. Je komt binnen in een enorme bar met daarachter een aantal bowlingbanen die wat minder fel verlicht zijn dan in een traditionele bowlinghal. En alles was computergestuurd; je hoeft zelf niet meer de stand bij te houden. En natuurlijk is er vriendelijke bediening die je bestelling komen opnemen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga tegwoordig 1x per week "baantjes zwemmen" om mijn zelfredzaamheid op peil te houden. Maar er is in het zwembad (Stappegoor) een aparte baan voor kletsers, vrienden en vriendinnen die als bladlelies van de ene naar de andere kant drijven en nieuws uitwisselen. Het is niet mijn tak van sport, maar het lijkt me leuker dan bowlen...
jAap

Christel zei

Bowlen zie ik niet echt als sport, maar inderdaad meer een gelegenheid op met vrienden bij te kletsen :-)