zondag, februari 28, 2010

Verjaardagen

Twee goede vriendinnen vierden vandaag hun verjaardag... blijkbaar heb ik veel vissen onder mijn vrienden. De tijden van de feestjes waren zo dat ik naar allebei even kon.

Christy had spontaan een kroegentocht voor haar verjaardag bedacht. Om één uur begon die bij Monk's Kettle, een eetcafé met Belgische en Duitse bieren. Ik was er nog nooit geweest, maar zal er zeker nog een keer teruggaan. Ze hadden er zelfs Trappist van de Koningshoeve bij Tilburg. Ik heb er voor het eerst in jaren waar eens een Orval gedronken.

Later op de middag ging ik met Jane en Heidi naar de verjaardag van Jen, die 'm vierde in de jachthaven van Sausalito, net aan de andere kant van de Golden gate. We hadden er prachtig uitzicht op de brug. Ik had toevallig mijn Nikon bij me dus ik kon een paar mooie plaatjes schieten...



1 opmerking:

jAap zei

Leuk om ver weg iets uit de stad van je ouders te ontdekken, de Tappist van Koningshoeven. In India zag ik eens een professor die de Tilburgse universiteit erg waardeerde vanwege zijn beroemde economen! Leuk ook dat hij het verschil tussen Indiërs en Nederlanders aangaf. Als Nederlanders moe zijn van de werkweek doen ze deuren en gordijnen dicht en gaan ze cocoonen; de Indiërs daarentegen nodigen hun vrienden uit om de vermoeidheid eens gezellig kwijt te raken...Hoe doen de Amerikanen dat?