donderdag, oktober 30, 2008

NYC

Aan het einde van de middag ben ik in New York aangekomen. De komende vier dagen ga ik hier lekker genieten, samen met Edith die vanuit Nederland gekomen is. We gaan samen onze verjaardagen hier vieren. We zijn net al lekker uit eten geweest en slapen in het Night Hotel.

Op maandag blij ik nog even hier voor werk. Ik heb geen idee wanneer ik weer tijd heb om te bloggen - misschien is er tijd voor tussendoor, maar het zou ook best een tijdje stil kunnen blijven.... maar dan weet je waarom.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je een superleuk restaurantje vindt Christel, laat het dan even weten. Begin mei ga ik met François naar NY! En alle tips zijn welkom. Groetjes, Heidi.

Ir1e zei

Lieve Christel, wat een onwijs goede manier om het te vieren! Veel plezier met Edith, groetjes en have fun!

Christel zei

Dank je! Ik hou jullie allebei op de hoogte.