zondag, april 27, 2008

Weekend alleen

Cindy is vandaag van Henderson, in de buurt van Las Vegas, naar de Mojave woestijn gereden voor een volgende klus. Ik was het weekend dus alleen thuis.

Naast allerlei klussen in huis, ben ik zaterdag een eind gaan wandelen. Het was prachtig weer en ik wilde een van achter mijn computer vandaan. Onderweg kreeg ik een sms van John met wie ik 's avonds ben uitgeweest.

Vandaag had ik een afspraak bij de kapper. Normaal is die niet op zondag open, maar mijn kapster is een inzamelingsactie aan het houden voor de Lymphomastichting en werkt op zondag voor het goede doel. Al het geld dat verdient op die dag, gaat naar de stichting. Toen ik daarna weer thuis aankwam, realiseerde ik me dat ik mijn huissleutel vergeten was.... en onze onderbuurvrouw was ook niet thuis.

Ik besloot naar sportschool te gaan, want ik had mijn toch spullen in de auto liggen. Onderweg heb ik ook nog een zak oude kleding bij het Leger des Heils gedropt, heb mijn auto laten wassen en heb nieuwe schoenen gekocht. Toen ik tegen vijf uur thuiskwam, was de onderbuurvrouw er wel en kon ik via haar appartement binnenkomen.

Ik ben net terug van een etentje met Jeri. Heerlijk sushi gegeten bij Moki's.

Geen opmerkingen: