donderdag, september 13, 2007

Marketingcongres

In het noordwesten van San Francisco heb je een flink stuk bos en op het allernoordelijkste deel is een oude legerbasis, waar oude barraken, officiershuizen en andere gebouwen nu dienst doen als bedrijfruimten en woningen. Dat is The Presidio, een National Park midden in de stad. Je hebt helemaal niet meer het gevoel in de stad te zijn, maar in een ander dorp.

Ik moest er gisteren heen voor een congres over 'conversational marketing'. Het congres was een goede gelegenheid om te netwerken en te horen hoe anderen met nieuwe media als blogs en social networks omgaan. Veel van wat hoorde kwam me bekend voor, en dat geeft best een goed gevoel... want dat betekent dat niet alles meer nieuw is voor me. Over wat me het meeste opviel heb ik getwitterd. Zo langzaam begin ik ook mensen te ik ken of herken tegen te komen op dit soort bijeenkomsten. Het Web 2.0 wereldje blijkt redelijk klein te zijn...

Naast 'keynote speeches' zijn er tijdens dit soort congressen altijd een paar panels.

Hier werd het congres gehouden, in Golden Gate Club

. Buiten werd er geborreld, ondanks dat het aan de frisse kant was.

Nog wat meer indrukken van The Presidio

.

Geen opmerkingen: