vrijdag, juli 20, 2007

Bekende namen

Hier in Chicago zie ik winkels en andere zaken die ik al lang niet meer gezien heb, maar nog ken van mijn tijd in Massachusetts. Het zijn allemaal grote ketens die alleen aan de oostkust (daar hoor Chicago in veel opzichten ook bij) vertegenwoordigd zijn en geen filialen aan de westkust hebben. Het maakt me daarom een beetje nostalgisch om CVS weer te zien, want dat is de drogisterij waar ik altijd naartoe ging. En bij Bennigan's zijn we mengmaal uit eten geweest. Met Dunkin Donuts is waarschijnlijk de belangrijkste concurrent voor Starbucks; ik een geen koffiedrinker en geen donuteter, dus ik heb er niet zoveel mee.


Ik zie hier trouwens nog een ander bekend beeldmerk... Een paar jaar geleden heeft ABN-Amro hier een grote bank overgenomen. Nu zie je overal het groen met gele logo, maar dan met de naam van de bank uit Chicago.

2 opmerkingen:

Marleen zei

Over deze bank is op dit moment een heleboel te doen ivm de overname van ABNAMRO

Christel zei

Da's toevallig...