zondag, oktober 01, 2006

Populair

Je hebt hier een aantal restaurants die zo populair zijn dat je er minmaal zes weken van tevoren moet reserveren als je er in het weekend wilt eten. Delfina, is er zo een. Ik had afgelopen week gebeld, en ze hadden nog een beschikbare tafel voor de zaterdagavond, om half zes op hun verwarmde binnenplaats.

We waren er precies op tijd, net als de meeste anderen die een reservering om half zes hadden. Omdat dat de tijd is waaro het restaurant opengaat, stond er zelfs een rij voor de deur. Zoiets had ik nog nooit gezien!

Het eten was inderdaad goed - echt genieten. Gelukkig is het hier heel normaal om gerechten te delen, anders hadden we noit vier gangen opgekund!

2 opmerkingen:

D&G zei

Moet dan maar snel eens een reservering maken, zodat ik Fiona nog mee kan nemen voordat we aan huis gekluisterd raken door de kleine :)

Was gezellig dat jullie er waren gister. Ben nog aan het bijkomen.

Christel zei

Het is en leuke tent. Ik zou wel binnen eten als het kan. Als je wilt, kan ik je nog wel meer tips voor restautants geven...