woensdag, augustus 10, 2011

Feestweekend


Vrijdag had ik vrijgenomen voor een mini-vakantie in Guerneville. Als je mijn blog een

beetje volgt, weet je dat ik er elke zomer wel een paar keer heenga. Deze keer was het vanwege de verjaardag van Marina en Denise (rechts op de foto). Ter gelegenheid daarvan hadden ze een groot huis gehuurd voor een lang weekend met vriendinnen. Donderdagavond reed ik met Ember ernaar toe - we waren die eerste avond met z'n achten; zaterdag was de groep uitgegroeid tot zo'n 25 meiden.

Vrijdagochtend moest ik nog wel wat dingen voor werk afronden, maar ik was niet de enige. Bijna iedereen maakte dankbaar gebruik van de Wi-Fi in het huis. Rond lunchtijd gingen de laptops dicht en gingen we het dorp in voor de opening van Big Bottom Market, een zaak van een vriendin, Crista. Ember heeft al het grafisch ontwerp ervoor gedaan, inclusief de website. Allerlei wijnboeren kwamen met flessen wijn om te proeven en er waren allerlei lekker hapjes.

Zaterdag, toen de meeste gasten kwamen, barste het feest los. Overdag wat wedstrijdjes en watergevecht, gevolgd door een barbecue. 's Avonds werd er gedanst - we hadden zelf een echte DJ onder ons. Afijn, je ziet wel aan de foto's dat er genoten is... Weer een typisch voorbeeld van het Amerikaande principe 'work hard, play hard.'



In Big Bottom Market


Zaterdagmiddag: het roze team

Met Nicole van het groene team

Het ging hard tegen hard...


Zaklopen....

Biertje na de inspanning


Met Nicole


Met Denise (een andere dan de jarige job)


Bijna tijd voor de barbecue


DJ Gray


Brunch op zondag voordat we weer naar huis gingen.

Geen opmerkingen: