dinsdag, juni 07, 2011

WWDC

Gisteren is WWDC begonnen, Apple's jaarlijkse conventie voor software-ontwikkelaars en pertners. Steve Jobs kondigde hier vorig jaar de iPhone 4 aan. Dit jaar hield hij er ook weer de belangrijkste presentatie, waarin hij onder andere nieuwe software voor de iPhone en Apple's iCloud bekend maakte.


Een aantal van onze programmeurs gingen erheen. Ik volgde het nieuws via Twitter en blogs.'s Avonds ging ik wel naar een van de after-party's, net als een van onze mensen op werving en selectie.

Wij zijn op zoek naar iOS programmeurs. En wij zijn niet de enige die mensen aan het aannemen zijn... toen ik over Highway 101 van Palo Alto naar San Francisco reed, zag ik maar liefst drie billboards van snelgroeiende startups met daarop de boodschap "we are hiring".
Eerst Groupon, gevolgd doorZynga en RockYou. En AOL heeft er een in de andere richting. Als bedrijven borden langs de snelweg nodig hebben om personeel aan te trekken, weet je dat het wel goed zit met de banenmarkt. Hier in Silicon Valley althans.

1 opmerking:

Anoniem zei

ik ben ook lid van Groupon!

Marleen