vrijdag, februari 11, 2011

Social Media Week

De week is Social Media Week. In verschillende steden organiseren bedrijven en organisaties seminars, panels, borrels en andere events rondom het thema social media. Iedereen die iets organiseerd kan het op de site van Social Media Week aanmelden en wordt zo automatisch onderdel van het programma.

Zelf ben ik naar een paar onderdelen geweest: een panel over 'collective intelligence' en een ander over social media, vrouwen en leiderschap. Ook was ik bij een de aankondiging van een nieuwe soort social media server; ik was ervoor uitgenodigd omdat ze me als 'influencer'
beschouwen. Dat krijg je van al dat tweeten...

Het meeste was matig interessant, maar dat werd gecompenseerd door de mensen die ik er tegen kwam. Voor was een goede week om te netwerken.

Geen opmerkingen: