donderdag, oktober 14, 2010

Beweging

Deze week met Eva gegeten. Ja, Eva, mijn ex-collega van Edelman's kantoor in Amsterdam. Ze is me achterna gekomen... sinds afgelopen week woont en werkt ze in San Francisco, nog steeds bij Edelman. Het was leuk om bij te praten.


Eva mist fietsen. Grappig om te horen, want dat had ik in het begin ook, maar inmiddels is mijn leven zo anders geworden dat het geen rol meer speelt. Heel af en toe pak ik nog wel eens de fiets, maar ik loop nu veel vaker en verder. Dat doet Eva ook. De eerste dagen dede haar benen er zeer van, want het is hier een stuk minder vlak... De pijn in mijn kuiten en bovenbenen kan ik me ook nog herinneren en nu draai ik mijn hand niet meer om voor een steile heuvel.

Ik ga hier ook veel meer naar de sportschool om voldoende beweging te krijgen. Na de eerste maanden hier, kon ik echt voelen dat mijn conditie achteruit ging en mijn gewicht omhoog. Ik heb al jaren een nieuwe balans en ben waarschijnlijk in betere vorm dan ik ooit was.

Geen opmerkingen: