donderdag, november 10, 2005

Woonruimte

We hebben een plek voor de komende weken, of zelfs maanden als het nodig is! Wat een opluchting! Toch nog maar even bij de bij Frankel Properties geinformeerd naar gemeubileeerde apartementen. Ik had ze een tijdje geleden op internet gevonden. Alle erop en eraan en in Mountain View! We kunnen de eerste tien dagen wel in Santa Cruz blijven in het vakantiehuis van Cindy’s familie, maar voor daarna is het onzeker waar we kunnen verblijven. OK, Cindy’s tante, Aunt Phyllis is er ook altijd nog, maar bij iemand anders logeren is niet ideaal... zeker niet tijdens mijn eerste werkweken. Ik denk dat die als stressvol genoeg zullen zijn.

Debby van FP mailt meteen terug – ja, er is nog een apartement vrij, en ja, we kunnen het vanaf de 19de reserveren. Nu al vrij?? Dan geef ik liever vakantiegevoel van Santa Cruz op..., het lijkt me toch handiger om meteen bij FP in te trekken. Geen verhuisgedoe na tien dagen (ook prettig voor Storm), geen onzekerheid en dichter bij de plek des onheils... Meteen Debby gebeld. Omdat we de 12de er niet voor sluitingstijd kunnen zijn, zal ze de sleutel onder de mat leggen, als wij het huurcontract voor die tijd ondertekenen en terugfaxen. Wat een service!

Geen opmerkingen: