dinsdag, januari 31, 2006

Vliegen

Ik ben net aangekomen in Holtsville, New York. Het was ruim vijf uur vliegen en het is nu bijna middernacht. In het vliegtuig heb ik een groot deel van de tijd met mijn laptop op schoot gezeten. Ik heb 22 mailtjes geschreven die verstuurd werden zodra ik weer verbinding heb met het internet. Veel meer kon ik er niet schrijven, want mijn batterij was daarna leeg.

Het was raar om op
JFK te landen en niet door de douane te hoeven. Het was ook raar, omdat de terminal waarin wij waren door Schiphol is ingericht en dezelfde soort inrichting en borden gebruikt, waardoor de omgeving bekend voorkwam.
Ik reis met mijn collega Emily met wie ik graag samenwerk. Ze is nog niet zo lang afgestuurd en als stagiaire bij Edelman begonnen. Nu is ze 'assistent account executive', een beginnersfunctie en dit is haar eerste zakenreis.

Deze reis is kort, donderdag gaan we weer naar huis, en er zal vooral gewerkt worden. We zijn bij een klant om de plannen voor 2006 te bespreken. Morgen beginnen we om half negen, dat is half zes westkusttijd, en hebben besprekingen tot vijf uur. Daarom ga ik nu snel slapen.

Geen opmerkingen: