woensdag, januari 04, 2006

Handwerk

Net even een six-pack gekocht bij de buurtwinkel op de hoek van de straat, die is tot 's avonds laat open... misschien wel dag en nacht. Ik koos voor Anchor Steam, een van mijn favoriete bieren hier tot nu toe. En ook nog van een lokale brouwerij hier in San Francisco. Ander bier dat lekker is, is Samuel Adams uit Boston. De biermarkt heeft zich in Amerika in de laatste tien jaar enorm ontwikkeld onder invloed van de 'miro-brouwerijen', lokale brouwerijtjes met allerlei speciale bieren. Hierdoor zijn ook de grote brouwerijen andere bieren gaan brouwen. Tien jaar geleden was het vooral pils van Budweiser, Coors en Miller dat de klok sloeg. Die tijd is voorbij.

Cindy is cheeseburgers aan het maken. We gaan zo eten. Daarna moet ik nog pakken voor mijn trip naar Las Vegas morgen. Mijn vlucht vertrekt om 7 uur, dus ik zal voor vijven op moeten. Gelukkig brengt Cindy me naar het vliegveld. Mijn volgende trip is ook al in de planning. Begin februari moet in naar Long Island, New York voor een bespreking over 2006 met een klant. En er is een kans dat ik voor die tijd nog naar Vancouver in Canada moet.

Omdat veel van mijn collega's niet op kantoor waren, moest ik zelf aan de bak met het PR-handwerk. De meesten zijn al in Las Vegas en er was ook iemand ziek. Ik moest voor het eerst een overzicht van onze activiteiten maken voor een klant en met mensen bellen over de goedkeuring van een persbericht. Dit soort dingen heb ik Nederland al hel vaak gedaan, maar nog niet eerder hier. Heel leerzaam.

Geen opmerkingen: