vrijdag, januari 13, 2006

Perfect

Vandaag heb ik weer salaris ontvangen. In Amerika wordt je in twee delen uitbetaald: halverwege de maand en aan het einde van de maand. Deze keer is het wel overgemaakt op mijn rekening. Een goed begin van de dag! En het ging verder...

Het weer was warm genoeg om buiten te eten. Met Khyati en Angela een bespreking gedaan tijdens een lunch op het teras van
Amici's, het Italiaanse restaurant naast ons kantoor.

We vierden drie verjaardagen. Niet omdat er drie jarigen waren, maar we vierden alle verjaardagen van deze maand in een keer. Een verjaardag vieren betekent hier dat de werkgever taart koopt, die we samen opeten. We hadden zo'n grote witte vierkante. Voor Amerikanen is het heel raar om te horen dat bij ons de jarige trakteert. Er waren geen kado's zoals ik gewend ben.

Ik ben net thuis en zit te wachten tot Cindy klaar is met omkleden, want we gaan zo uit eten. De TV staat aan en er is een concert van de Indigo Girls op. Da's echt een van de voordelen van in Amerikan wonen... hier komt mijn favoriete muziek gewoon op de radio en TV! Eens kijken of we een leuk restaurant vinden. Dan is deze dag redelijk perfect.

Geen opmerkingen: