woensdag, februari 01, 2006

Oostkust

Toen de wekker vanochtend om kwart over zes ging, was ik nog in een diepe slaap. In Californië was het op dat moment drie uur vroeger... Na een douche voelde ik me al een beetje beter en de koude buitenlucht hielp ook. Het is hier rond het vriespunt en de bomen zijn kaal. Ik realiseerde me dat ik dat de laatste maanden niet meer gezien heb.

Ik ben hier voor een tweedaagse meeting bij
Symbol, een klant waar Edelman in meedere kantoren voor werkt. Ik heb collega's uit New York, Washington D.C. en Chicago ontmoet. Mijn contactpersoon bij Symbol isEd en hij werkt ook in Silicon Valley. Met hem gingen we vanochtend naar het hoofdkantoor, waar we nog niet als bezoeker waren aangemeld. De receptioniste was een beetje geergerd, wat Ed typisch 'oostkust-gedrag' vond. Het is waar dat met dat soort dingen aan de westkust een stuk relaxter wordt omgegaan. Meer van 'dan regelen we dat toch!'

De dag bestond uit acht presentaties van een uur gegegven door verschillende afdelingshoofden die hun plannen en prioriteiten voor 2006 uiteenzetten. De hele dag hebben we in een kamer gezeten zonder ramen. We hebben er ontbijt en lunch gegeten en hadden slechts twee keer een korte pauze. Ik had mijn laptop bij me, waar ik mijn aantekeningen op maakte, terwijl ook mijn e-mail in de gaten kon houden (natuurlijk was er een draadloos netwerk waar ik op kon inloggen). Da's best handig, want anders had ik vanavond in mijn hotelkamer moeten doen.

Ik kan het goed vinden met Ed - hij is ook net een blog begonnen.

Het was leuk om mijn collega Joey uit New York te ontmoeten. Toevallig heeft hij ook een blog!

Om half zes gingen we met de hele groep uit eten, zo'n 25 mensen. We gingen naar een 'strip mall', een klein winkelcentrum. Dit is een plek waar je niet een goed restaurant verwacht, maar we werden verrast. Het was zelfs een hippe tent waar we lekker gegeten hebben. Iedereen was erg moe, maar desondanks was het het gezellig.

Emily, ik en Ed.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Christel, fijn nog even door al je belevenissen te gaan. Ik merk dat het je daar prima bevalt! En het zou me daar ook wel bevallen denk ik ;-).
Tot hoors!