woensdag, december 28, 2005

Stilte voor de storm

Vandaag was een rustige dag, maar ik vrees dat het de komende tijd weer druk wordt. Aan het einde van dag had ik een bespreking bij een van mijn klanten en die heft grote plannen voor januari met belangrijke aankondigingen. Er moet tot die tijd een hoop voorbereid worden. En volgende week ben ik een deel van de week in Las Vegas, dus het zal een strakke planning worden.

Vandaag was het rustig genoeg op kantoor om tijdens mijn 'lunch break' even naar het postkantoor te gaan. Sabina, de sim-kaart komt eraan en Joep, ik heb je telefoonadapter opgestuurd. Het postkantoor in Mountain View lijkt een beetje op een McDonalds met prijslijsten in lichtbakken boven de balie.


Vanavond hebben we eindelijk weer eens tijd samen thuis te eten, Cindy had Indisch gekookt, en om gewoon rustig op de bank te zitten en TV te kijken.

Geen opmerkingen: