maandag, december 26, 2005

Rustig dagje

In Nederland is het tweede kerstdag, maar hier is kerst over. Toch heb ik vandaag vrij... in Amerika is het elk jaar een werknemerskerst, ook als eerste kerstdag in het weekend valt. Dan is de maandag erop vrij. Ik wilde even langs het postkantoor, maar dat is gesloten. De winkels zijn wel open. Vandaag is DE grote uitverkoop van het jaar begonnen.

Wij hebben vooral rustig aan gedaan vandaag. Ik heb onze financiën uitgezocht en wat geïnternet. Cindy heeft vooral gewerkt vandaag. Afgelopen week kwam haar 'business license' aan per post.
Sagekraft is nu een registreerd bedrijf in de VS. Tegelijkertijd houdt Cindy haar ogen open voor een leuke baan. Ze zag een vacature voor projectmanager in Golden Gate Nation Park, echt iets voor haar. Ik geloof dat ze erop gaat soliciteren.
Wij gaan zo naar de film. Via internet hebben we kaartjes gekocht voor Brokeback Mountain. Het schijnt een goede film te zijn volgens de recensies en mijn collega's.

Geen opmerkingen: