dinsdag, december 20, 2005

Plan

Ik moet nog aan een PR-plan werken en daar heb ik niet zoveel zin in. Het plan was al af, maar er moeten allerlei wijzigingen in gemaakt worden. Laat mij maar het denkwerk doen en de grote lijnen uitzetten.... nu moet ik zorgen dat elke letter goed staat en dat aan elk detail gedacht is. Een kwestie van moed (en energie) verzamelen en eraan beginnen. Het zal vast wel meevallen, dat is meestal zo.

Een collega heeft vandaag opgezegd. In Nederland zou zo iemand minstens een maand opzegtermijn hebben - hier is dat wat korter. Nu moet ik zorgen dat er een andere collega ingewerkt wordt, zodat klanten zo min mogelijk last hebben van de wisseling. Dat wordt nog een uitdaging, want ik ben zelf leren.

Gelukkig had ik vanmiddag een goede meeting met een klant. We hadden afgesproken om plannen voor 2006 te bespreken, en we kwamen op allerlei leuke ideeën voor activiteiten en invalshoeken voor verhalen. In ieder geval vandaag iemand blij gemaakt.

Geen opmerkingen: