donderdag, juli 12, 2007

Zakenreis

Ik had gehoopt na werk naar de sportschool te gaan, maar in plaats daarvan ben ik met een klant gaan eten. Ik had voorgesteld om samen koffie te drinken om zo op een informele manier bij te kunnen praten. Hij werkt in Mountain View en woont in San Francisco, dus het was logisch om halverwege in San Mateo af te spreken aan het einde van de dag. Hij vertelde me vervolgens dat hij wat langer moest doorwerken omdat hij morgen vrij is. Hij was uiteindelijk om kwart voor acht op het station in San Mateo en toen zijn we maar samen naar de stad gereden om daar wat te eten.

Nu moet ik nog pakken, want ik vertrek zaterdag naar Chicago voor een week. Cindy komt morgen thuis uit Portland en dan wil ik niet op de enige avond die we samen hebben van alles moeten doen... Dat heb je met al die zakenreisjes.

Geen opmerkingen: